انتخاب وب سایت
  • واحد فناوری اطلاعات و تولید محتوا
  • نمايش صفحه شماره 2

  • 4- برگزاری جلسات و تعاملات اولیه با دانشکده ها و مراکز متقاضی برگزاری دوره های الکترونیکی به صورت مشترک با سایر واحدهای دانشکده آموزشهای الکترونیکی.
    5- برگزاری جلسات هماهنگی با معاونین آموزشی دانشکده¬ها به منظور دریافت لیست اساتید، دستیاران و دروس مربوط به آنها قبل از شروع ترم تحصیلی.
    6- بررسی، مطالعه، امکان¬سنجی و نیازسنجی تولید محتوای الکترونیکی مطابق ضوابط و آیین نامه های آموزشی و استانداردهای موجود.
    7- برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی برای اساتید، دستیاران به منظورآموزش نحوه تولید محتوای دروس و ابلاغ استانداردهای تدوین دروس به آنها.
    8- نظارت بر عقد قرارداد با اساتید دانشکده¬ها و نظارت بر روند تولید محتوا توسط آنها و سنجش کیفیت کار و زمان بندی آنها در فواصل زمانی معین.
    9- بررسی نمونه کار اولیه اساتید و سنجش کیفیت محتوای دروس قبل از ارسال به پیمانکاران و ابلاغ مشکلات محتوا به اساتید و پیگیری آن.
    10- تهیه و تنظیم مشخصات و استانداردهای فنی دروس.
    11- شناسایی و انتخاب پیمانکاران خارج از دانشکده به منظور تولید الکترونیکی دروس.
    12- مذاکره، هماهنگی و عقد قرارداد با پیمانکاران و نظارت بر روند تولید دروس توسط آنها در فواصل زمانی معین.
    13- سنجش کیفیت کار انجام شده توسط پیمانکاران و برگشت محصول تولید شده به اساتید و ارسال نقطه نظرات اصلاحی آنها به پیمانکاران و پیگیری آن.
    14- برگزاری جلسات مشترک بین دانشکده، اساتید و پیمانکاران به منظور رفع مشکلات و اختلافات بوجود آمده.
    15- تصویب مبالغ نهایی پرداختنی به پیمانکاران خارجی با توجه به کیفیت کار آنها.
    16- اصلاح و پرداخت نهایی کار و اضافه کردن موارد فنی دیگر به محصول نهایی تولید شده.
    17- بارگذاری نسخه نهایی دروس بر روی سامانه.
    18- تهیه و تنظیم گزارشهای دوره ای از روند تولید دروس از ابتدا تا انتها و بارگذاری آنها و ارسال به مراجع ذیصلاح دانشکده و دانشگاه.
    19- رسیدگی به اشکلات فنی مربوط به محتوا پس از قرار گرفتن بر روی سامانه و نیز شکایات کاربران از محتوای دروس.
    20- تحقیق و پژوهش بر روی شیوه های نوین تولید محتوا.

    1 2