اطلاعیه جدید در خصوص برگزاری آزمون زبان دکتری آذرماه ۹۹ به صورت مجازی

اطلاعیه جدید در خصوص برگزاری آزمون زبان دکتری آذرماه ۹۹ به صورت مجازی
۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۷ کد : ۱۷۰۱۵ آخرین اخبار اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۶۳۷
  1. برگزاری آزمون روز چهارشنبه 26 آذرماه 99، ساعت 11:30 به صورت مجازی برگزار میشود.
  2. جهت بررسی ها امنیتی، کلیه داوطلبان محترم می بایست راس ساعت یازده برخط باشند تا موارد لازم برای شروع آزمون با مراقبین محترم چک و هماهنگ شود. (در صورت دیرکرد دانشجو و امکان بر هم ریختن نظم آزمون، امکان شرکت دانشجویان در آزمون نیست؛ لازم است دانشجویان محترم این موضوع را به  نحو جدی در نظر بگیرند ؛ چراکه هیچ بهانه ای پذیرفته نمی شود)
  3. جهت هماهنگی لازم، داوطلبان حائز شرایط صرفا تا پایان ساعت 23 جمعه 21/9/99 قادر به ثبت نام نهایی هستند و بعد از آن به هیچ وجه امکان ثبت نام و شرکت در آزمون نیست.
  4. از آنجا که آزمون به نحوه مجازی اجرا می شود جهت بررسی وضعیت دوربین و اتصال شبکه دانشجویان، موظف هستند که در آزمون ماک (شبه آزمون) که دو روز قبل، یعنی تاریخ دوشنبه 24 آذرماه ساعت 13:00 به مدت نیم ساعت از سوی دانشگاه اجرا گردد شرکت کنند تا  وب کم داوطلبان، زاویه آن، نور محل آزمون و نرم افزار نصب شده امتحان و بررسی شوند. لازم است دانشجویان در محلی که آزمون خواهند داد در آزمون شرکت کنند چرا که IP دانشجویان جهت امتحان پایانی مطابقت داده می شود و در صورت مغایرت آزمون پذیرفته نیست. دانشجویانی که در این آزمون شرکت نکنند قادر به شرکت در آزمون نهایی نیستند.
  5. داوطلبان می بایست با وب کم خود عکسی واضح و شفاف از قیافه کنونی خود که با قیافه آنها در هنگام آزمون مطابقت داشته باشد را به همراه فرم اطلاعات شخصی موجود در سایت دانشکده آموزشهای مجازی حداکثر تا تاریخ 21 آذرماه بارگذاری کنند تا مشخصات آنها از سوی کارشناس تحصیلات تکمیلی تایید شود. (از این رو به هیچ وجه امکان گرفتن ازمون از دانشجویان ورودی 99 ممکن نیست چون هیچ کس تا کنون آنها را ندیده است)
  6. کلیه دانشجویان ملزم به بارگذاری نرم افزار SEB  بر روی رایانه خود  می باشند. نرم افزار مورد نظر از سایت دانشکده مجازی قبل از آزمون ماک باید نصب و روی دستگاه داوطلب اجرا شده باشد.
  7. در اختیار داشتن هر گونه موبایل/ لپ تاپ اضافه/ پی سی/ ساعت هوشمند/ عینک هوشمند غیر از رایانه داوطلب مصداق تقلب در آزمون محسوب می شود.
  8. اگر مراقبین محترم به رفتار دانشجو در حین آزمون مشکوک باشد، مراتب از سوی کمیته آزمون بررسی می شود (و پس از بررسی فیلم ها و IP ) در صورت اثبات، دانشجوی محترم به کمیته انضباطی معرفی می شود.
  9. دانشجویان باید در اتاق مجزا و مستقل و با نور مناسب و بدون حضور فرد دیگری آماده آزمون باشند. بدین منظور از دانشجویان محترم خواسته می شود که تصویر اتاق را با مراقبین محترم به اشتراک بگذارند.
  10. امکان برگزاری امتحان صرفا با رایانه شخصی مجهز به وب کم استاندارد و بلندگو امکان پذیر است و دانشگاه در قبال دانشجویانی که از چنین امکاناتی برخوردار نیستند مسولیتی جهت برگزاری آزمون ندارد. دانشجویان باید به درخواستهای مراقبین محترم پاسخ دهند.
  11. دانشجویان باید به شبکه ارتباطی قوی متصل باشند؛ چرا که در صورت قطع ارتباط و خاموشی لحظه ای دوربین و یا خروج از محیط امتحان،  امکان ادامه آزمون برای فرد مورد نظر وجود ندارد. هر داوطلب یکبار حق ورود به محیط آزمون را دارد و بار بعدی امکان پذیر نیست. از این رو مسولین آزمون هیچ مسولیت درباره سرعت اینترنت داوطلبان ندارند.
  12. آزمون زبان شامل 100 گزینه (40 سوال گرامر، 30 سوال لغت و 30 سوال درک مطلب) و به مدت 105 دقیقه برگزار می­شود.
  13. به دلیل شرایط خاص آزمون و محدودیت اعضا، داوطلبان ورودی 99 امکان شرکت در آزمون آذرماه را ندارند.
  14. داوطلبان آزمون صرفا محدود به دانشجویانی است که جهت شرکت در امتحان جامع و یا دفاع تا 30 بهمن 99 در شرایط اضطرار قرار دارند.
  15. دانشجویان باید وب کم خود را در طول آزمون روشن نگه دارند ( و در صورت مات بودن تصویر و یا خاموشی لحظه ای آن، داوطلب در آزمون پذیرفته نخواهد شد). 
  16. برای هر داوطلب مراقبین خاص قرار داده می شود.
  17. دانشجویان محترم در صورت هر گونه ابهام می تواند که  سوالات خود را از جناب آقای مهندس شکرریز از در بازه 12-8 از شنبه تا چهارشنبه و با شماره تلفن 03155912485 بپرسند. باتشکر

( ۱۲ )

نظر شما :