ویژه اساتید

 

اساتید گرامی:
با توجه به تعطیلی کلاس‌های حضوری دانشگاه، مرکز  آموزش الکترونیکی دانشگاه برای افزایش بهره‌وری اوقات استادان و دانشجویان گرامی، تمهیدات ویژه‌ای برای برگزاری همه کلاس‌های دانشگاه به صورت الکترونیکی فراهم آورده است.

همچنین برای تسهیل کار با سامانه یادگیری الکترونیکی و بهره‌مندی از این امکانات، راهنماهایی دربردارنده توضیحات کامل در خصوص نصب نرم‌افزارهای لازم، چگونگی ورود به سیستم یادگیری الکترونیکی، برگزاری و شرکت در کلاس آنلاین و نیز استفاده از ویدئوی ضبط‌شده کلاس‌ها فراهم آمده است.

راهنمای کار با سیستم سامانه LMS

بخش اول: ورود به سیستم و تنظیمات اولیه در سیستم جدید

بخش دوم: اضافه نمودن دانشجویان به کلاس توسط استاد و یا خود دانشجو

بخش سوم: آزمون سازی با تکیه بر ایجاد بانک سئوالات و طراحی سوال به روش چند گزینه ای

بخش چهارم : آزمون سازی با تکیه بر ایجاد بانک سئوالات و طراحی سوال به روش جورکردنی

بخش پنجم: آزمون سازی با تکیه بر ایجاد بانک سئوالات و طراحی سوال به روش تشریحی

بخش ششم : آزمون سازی با تکیه بر ایجاد بانک سئوالات و طراحی سوال به روش جایگزاری(کشیدن و رها نمودن)

بخش هفتم: طراحی امتحان نهایی با استفاده از بانک سوالات و طریقه تصحیح امتحان تشریحی و نمره دهی
بخش هشتم: سایر موارد

 

راهنمای استفاده از کلاس مجازی Adobe Connect

بخش اول: ورود به سیستم

بخش دوم: معرفی عمومی، برگزاری کلاس درس و ضبط کلاس

بخش سوم: تدریس بوسیله پاور پوینت و پی دی اف

بخش چهارم: استفاده از قلم نوری در نرم افزار Adobe Connect

بخش پنجم: استفاده از تخته وایت برد و اجرای سایر نرم افزارها در نرم افزار Adobe Connect

بخش ششم: راهنمای کنترل کلاس و تعامل با دانشجویان در نرم افزار Adobe Connect

 

انواع فعالیت ها در سامانه LMS

بخش اول: Adobe Connect (کلاس آنلاین)، File (فایل)، Tag (برچسب)

بخش دوم: bigbluebutton (کلاس آنلاین)

بخش سوالات همکاران

سوال یک: چگونه می شود فیلم ضبط شده یک کلاس را حذف کرد؟

سوال دو: چگونه می شود تلگرام بدون فیلتر شکن روی کامپیوتر نصب کنیم ؟